Pages

Sunday 10 July 2011

 annyeoung! i go by the name adila. haha boleh panggil lala. gambar hensem kat sebelah ni aku la tuh. hensem tak hensem tak? hahha kgedik gila tu. rasanya kalau orang yang tak kenal aku tengok gambar ni mesti akan cakap

'ah biase la budak2 macam ni. poyo ada DSLR'

lol betullah tu. aku nak poyo, tak boleh? haha =_= kidding. macam gay je cakap camtu. it's the D3100 if u're wondering. i bought it this year, which suddenly made me into photography much for all of the sudden. but guys, its not mine completely =_= so im considered lucky to use it for awhile :)

why? kenapa buat belog tiba2? 
  • sebab aku dengan hensemnya terpengaruh dengan adik yang semangat nak buat belog tiba2..haha and memang dah lama nak buat belog balik sebab....ok takde sebab
  • sebab aku suke sangat bace belog2 orang tapi diri sendiri takde belog pun..so ai pun teringin gak nak over2 nih hahahaha!! k noob =____=
sebenarnye ada 2 sebab je tapi semangat gak nak buat point. puihhh.


antara belog2 yang aku suke bebeno mengunjunginya adelah~~   tenterenten *bunyi drum







KTUJENANTIAKUUPDATELAGI HAHAHA KALAU POWER BACE LA BAI.

No comments:

Post a Comment